26 ago. 2011

DÍES DE CINE

Ye agostu, ye un sábadu, ye de tarde. Embarcaciones baxando pel agua, la xente disfrazao, música de Queen. Podía ser el Descensu Folclóricu del Nalón en Llaviana, pero non.
Quien conoza Amsterdam, sabe que, sobre too pel veranu, siempre ta lleno de xente, pero esti día taba abarrotao. Peles calles que van a dar a la plaza Dam, cásique nun se podía andar. Yo taba na ciudá un poco por casualidá y nun sabía bien si eso yera normal o qué pasaba.
Anduvi dando vueltes hasta ver que per una caleya diben munchos camín d´ún de los tantos puentes que crucen los canales. Animéme a suiguilos pol soníu de la música y el ruíu y púnxime a saca-y fotos a la fiesta. Nuna d´estes acercáronse a mi un mozu y una moza d´unos cuarenta que paecíen recién posaos d´una Harley Davidson, chumaos hasta l´alma y caún con un vasu plástico mediáu de cerveza. La moza dirixóse a mi nun inglés que me paeció con acentu alemán o dalgo asina. La conversación fue como sigue.
- Where are we? (¿Ónde tamos?)- fue lo primero que me preguntó.
- I think it's gay pride day. (Creo que ye´l día del arguyu gay)- dixi señalando una de les banderes qu´había per tolos llaos.
Ella facíame non cola cabeza mientres-yos lo taba diciendo.
- No, no. Country, what country? (Non, non. País, ¿qué país?
- OK Louis, this is the beginning of a beautiful friendship. (Equilicuá Louis, esti ye´l principiu d´una guapa amistá.) - dixi yo sin poder aguantame.
L´otru que venía con ella echó una risotiada y siguiéndome´l xuegu dixo:
- Play it again, Sam. (Tócala otra vez, Sam). Nun taba tan borrachu como paecía.
- I sold my guitar to the baker's son. (Vendí-y la guitarra al fíu´l panaderu.) - dixi por siguir otru poco.
Ella punxo cara de nun entender nada mientres él siguía riendo.
- ¿...?
- Just me.. (Coses míes)- dixi y siguimos a otra cosa.


No hay comentarios:

Publicar un comentario